20 gün önce doğum yaptım sezaryen oldum 12 gün sürdü adetim bu süreçte 6 gündür rahmim düşecek gbi ağrılar yaşadım doktora gittim sezaryen yerimin hemen üstünde kese şeklinde birikmiş kan var dedi o yüzden adetten kesildigimi söyledi doktor iğneyle patlatmamı istermisin o kan çıksın dedi bende korkudan yok dedim . Bu durumu yaşayan varmı kendiliğinden geçer mi o stresle doktora bunları soramadan çıktım başına gelen varsa beni aydınlatırsa çok sevinirim