gzm15 Bebegım 3 ay 22 günlük boğaz kuruluğu var öksürüğü gecti aglayınca bile sesi neredeyse hastaneye gitim akcıgerınde solunum sıkıntısı yok normal dedıler
BongomyaPrensi gzm15 emziriyorsaniznbol bol emzirin doktor ciğerlerini dinleyip sorun görmediyse sizde çok üstelemeyin düzelecektir