hghg ben de her lavabo ve banyo sonrası baticonlu suya bebek pamuğu batırıp sürüyordum bolca, ardından fön makinesi ile kurutuyodum. Aşırı fazla dikişim vardı ama ona rağmen dikişte patlama vs yaşamadım, zamanında kurudular. Krem vs vermemişti doktor 🌸