ser94_ Hayırlı akşamlar kızlar lisans tarih öğretmenliği mezunuyum, atanamadım Ancak bu sene lisans KPSS’ye , girip zabıt katipliği için deneyeceğim onun için şimdi çalışıyorum ancak lisanstan girip zabıt katibi olan arkadaşlar var mı aramızda
hira0502 ser94_ bende önlisanstan deneyeceğim bu sene bölüm şartı yoktu inşallah diğer senelerde öyle olur
kabakcekirdegi ser94_ Bende deneyeceğim fakat şuan aktif kpss çalışıyorum klavyem zaten iyiydi bakalım ilan gelince uygulamalı sınava kadar günde 1-2 saat pekiştiririm