Merhaba ben direkt doktor ismi öneriyim Türkiye’de göz lazer ameliyatlarını ilk yapan doktorlardan biri önceden Dünyagöz’de çalışıyordu şimdi Medicana Zincirlikuyu’ya geçti 2024 Temmuz ayında Lasik ameliyatını 40.000’e olmuştum . Smile ile farkını sormuştum o da senin gözün lasic ile açılır Simay’a gerek yok o daha pahalı diyip beni 10.000 TL fazla vermekten kurtarmıştı. ben çok korktuğum için yıllarca ertelemiştim yıllarca lens kullandım gözlerim 7 numaraya ulaştı ve artık gözlüksüz gözümün önünü göremiyordum. Operasyon ds güzel Geçti bir sıkıntı olmadı sadece bir gün çok koyu bir güneş gözlüğü gibi aparat veriyor evde de onu kullanıyorsun hiç çıkarmıyorsun hem de göz ağrın olduğu için ilk gün birine ihtiyacın olur ikinci gün ben kontrole gidip sonrasında gezmiştim bile hiçbir sıkıntı olmamıştı genelde de olmuyor tabi komplikasyonları var bazen enfeksiyon kapıyor falan o zaman süreç uzuyor ona dikkat etmek lazım ama ihtimal düşük. damlalarını güzel kullanırsan sıkıntı olmaz bence benim de tek pişmanlığım daha önce yaptırmamak olmuştu . inşallah siz de karar verirsiniz hiç sıkıntı olmazsa çok da memnun kalırsınız . yaşlılıkta bir sıkıntı olur mu durumunu da sormuştum o da demişti ki yaklaşık 20 yıldır bu ameliyatı yapıyorum 20 yıl sonunda gelişen bir göz rahatsızlığı görmedim dedi .doktorların kendilerinin ameliyat olmama sebepleri de göz kuruluğu riski var ve üç boyutlu görüşü minimal etkiliyor normal hayatta değil ama minör cerrahi operasyonlarda riskli olduğu için onlar çok olmak istemiyorlarmış başka bir tane doktor bana böyle söylemişti. Hayırlı olsun inşallah