narinl Merhaba anneler bebegım 1 yaşında günler öncesinden kötü koku vardı ama anlayamıyordum az öncede göbeğinin içi çok değil ama kanamış ve kötü koku var başına gelen var mı acaba dr goturecegım ama pzt ye daha var
ShutUp narinl Yani koku ve kan varsa enfeksiyon olabilir. Pazartesiyi beklemeyin acilden giriş yapıp gösterin. İhmale gelmez.