cansuh bok gibi bir anne değilsiniz desteksiz bir annesiniz, bütün gün çocukla mecbur kalıp idare ediyoruz herşeye yetişmeye çalışıyoruz diye erkekler bizi süper kahraman sanıyor heralde nasılsa yapıyor diyip evdeyken çocuğu alayım da kadın rahat yemek yesin demiyor, istediğimiz yan gelip yatmak ta değil ki arkadaş bari işimizi rshat yapalım diyoruz ama o bile lüks görünüyor beyefendilere, dün bende eşime sabah uyandım çocukların ikisi de uyandı bebeğimi emzirdim sonra dedim ben biraz daha uyusam olur mu dedim ben hangisine bakıcam diyor bende ikisine de dedim ki zaten uyuyacağım da 1 saat falam sonrasında bebeğimin uykusu gelicek ve eşim uyutamicak ben mecbur kalkıcam ama zor geldi beyefendiye bakamam dedi ikisine birden