Bebeğim 6 ay 11 günlük son bir aydır beşiğinde pışpıış ve emziği ile uyuyan bebeğim son 5-6 gündür çığlık çığlığa bağırıyor direniyor beşikte uyumamak için kucakta uyumak istiyor böyle olan var mı çözüm bulabildiniz mi arkadaşlar ben ilk kez bu kadar zorlanıyorum