nurcafune 5 hafta 4 günlükken doktora gittim ilk muayenem dr kese var bebk yok dedi boş gebelik olmasından korkuyorum önceki hamilelğimde 5 haftalıkken bebeğim görünürdü normalmidir yaşayan varmı
nazmom nurcafune 6 haftalıkken öğrenmiştim ve kese görünüyordu sadece bir hafta sonra gittiğimde bebek görünmüştü, ilk haftalarda görünmemesi normal
serife2 nurcafune benimde oyleydi canim 1 hafta 10 gun sonra gittik kalp atisini dinledik suan minnos 15 aylik oldu
gg3848 nurcafune o zaman benimde kese görünmüştü bebek yoktu daha kızım şu an 18 aylık 🥰 endişe etmeyin sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻