dilo_ss Iyi akşamlar güzell anneler hepinize öncelikle Devam sütü hakkında sizlerinde tecrübesini almak isterim içim Devam sütümü pınar mı içeriklerine baktığımda ikiside aynı ama sizlerden de fikir almak isterim yazarsanız cok sevinirim
ggrqnitt dilo_ss Ben biraz araştırma yaptım oğlumda demir eksikliği var . Fazla süt içmesindende kaynaklı olabileceği yazıyordu o yüzden vermekten vazgeçtim. Demir emilimini çok azaltıyor. İleride demiri toparlayınca vermeyi düşünüyorum burada bekleyeyim .
dilo_ss ggrqnitt biz sadece geceleri içiyoruz en fazla 12ml içiyoruz cok fazla gun icinde tuketmiyoruz d vitamini de kullanıyorum takviyelerini falanda veriyorum ama yinede sormak konuşmak istedim cik teşekkür ederim