esmaaaaamustafaa Kizim 3ay 14 gunluk oksuruyodu iki gundur doktora goturdum ama bir seyi yok demislerdi bugun oyun oynarken bi anda sesi gitti aglayamiyodu bile simdi hastaneye gieidez ama yolumuz uzun yasayan var mi bu durumu lutten yardimxi olun
geceyi_saran_anne Kurup olabilir belki canım. Direk sesi etkiliyor. Enfeksiyon kaynaklı solunum yolunun ödem tutması. Buda sesde değişime ve kısıklığa yol açıyor. Tedavisi basit antibiyotik ve buhar tedavisi endişelenme. Çok geçmiş olsun canım.