sütü bi taşım kaynatıyorum. Serçe parmağı ile kontrol ediyorum, parmağı çok yakmayacak kıvama kadar yaklaşık 5 sn kadar dayanabiliyorsa tamamdır. İlk defa yapıyorsan yoğurt mayasından 2 dolu kaşık yeterli geliyor, ya da hazırda ev yoğurdun varsa yine 2 kaşık kaseye al. kaynamış ılınmış sütünden az miktar alıp kaseye aldığın maya ile ya da yoğurt ile birleştir ve karıştır. daha sonra kaynatmış olduğun süte hepsini al ve karıştır. daha sonra kavanozlara bölüştür, kapağını kapat . yünlü battaniyeye sar. Ben sarıp petek yanına koyuyorum:) 6 saat sonra buzdolabına alıyorum. sabah taş gibi yoğurt .