Kızlar iyi akşamlar ..
kızım şimdi söyledi bana da sizlere sorayım dedim .
Şimdi kızım 8. Sınıfa gidiyor .
Öğretmeni yasaklı madde tahlili yapılacağını söylemiş okulda bütün öğrencilere ..
Günümüzde erken kullanım ve okul içi erişim durumundan dolayı mantıklı buldum .Fakat güvenimde kalmadı bunu yapacak olan sorumlulara malum ortalık pislikten ölüyor .
Bize ulaşan bir bilgi yok .
Öğretmeni ile iletişime muhakkak geçeceğim.
Ama bu tahlil bu rahatlıkla yapılıyor mu ?
Aynı yaş grubu çocuklarınızdan böyle bir söylem duydunuz mu ?
Ve bu tahlil direk kan tahlili olarak mı alınıyor ?
Böyle bir durumda bilginiz dahilinde izin verirmisiniz ?