Kızlar merhaba bebeğim uyumak için gaz çıkarmak için vs benim mememi kullanıyor ama benimde sütüm gelmiyor sütümün gelmediğini anlayınca çok ağlıyor biberon versem mamasını yeni yemiş oluyor doğal olarak tekrar mama yapamıyorum nasıl yöntem bulabilirim benim gibi olan anneler nasıl çözüm buluyorlar daha 24 günlük emzik de almıyor sütümle bugün emzik vermeye çalıştım sütü bitince ağlıyor alışmıyor emziğe