kbrbrgl Merhaba kızlar, bugün 2 numaraya geçtim golden goat kullanıyorum fakat bebeğim içmiyor zorla içti 60 cc falan ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olabilir misiniz deneyimli annelerden destek bekliyorum 😔
esranur67 kbrbrgl Direkt geçme karıştır ikisinde yavaş yavaş kes 1 numarayı. Bi anda geçince tadı değişik geliyormuş
nurcafune kbrbrgl hipp kullan belki içer tadını sevmemiştir bazı bebekler bu alerji yapıyomuş öle duydum
kbrbrgl esranur67 Teşekkür ederim 🙏 Eşim şimdi nöbetçi eczaneden alsın gelsin de öyle deniyim bide inşallah düzelir ya..
arzuyoo Bende bir yerde 1 ve 2 nin karıştırılıp geçişin öyle yapılmasını okumuştum 6.ay kontrolümüzde doktorumuza soracağım
kbrbrgl arzuyoo mutlaka sorun. Ben çevremden ‘direk geç bir fark yok’ lafları duydum ve malesef yanıldım. Çocuğum içmiyor çünkü 2 numarayı
kbrbrgl nurcafune en başta denedim bir çok mamayı hepsi kusturdu, sadece golden goatı sevdi. En kötü 1 numarasından devam ederim bir süre daha