AyseeYildiz belliki gaz sancısı var. Kimyon ve rezene tohumundan çay demleyip için sütünüzden ona da geçer. Benim kızım çok huzursuzlandığında 2 çay kaşığı ona da verirdim. Tabini doktorumun onayıyla. Gaz damlası mutlaka kullanın. Bize san simplex ve metsil iyi geldi. En önemlisi yediklerinize dikkat edin. Her yemek sonrası toz kimyon yiyin ya da yemeklerinize katın. Sancılandığında gaz masajı yapın karnına ve ayaklarına. Ayşe önerin videosunu izleyin netten. Ben bunlarla hep hafiflettim.