Kızlar oğlum 2 buçuk aylıkken sünnet oldu şu an 5 aylık bakımına çok dikkat ettim ama ucunda yapışıklık oldu doktora sordum birşey olmaz zamanla düzelecek dedi internette de araştırdım doktorların hepsi bu yapışıklık için geçer diyor ama benim içim hiç rahat değil. Bizimle aynı durumu yaşayan anneler varsa lütfen geçti mi yapışıklık cevaplar mısınız ?