dkkk Dün akşamüzerinden beri ateşi var ilk ölçtüğümde 37,5 di gece 37.7 yi buldu iki kere carpol verdim 37.3 37.4 37.5 şeklinde seyrediyor sabahtan beri üç kere az az kakasını yaptı isteksiz emiyor ne yapmalıyım
sumeyyeravza dkkk bizim doktorumuz kolaltından ilk aylarda doğru sonuç vermez, Alnın tam ortasından uzaktan ölçmelisin dedi. Emdikten yarım saat sonra ölç diye de uyardı. Vücutları sıcak çünkü hep.
ikizannesi01 37.5 ateş ve üzeri yüksek ateştir yenidoğanda. Benim kızımda aynısı oldu 3 gün önce halsizleşti 30 ml yedi 4 saate bir doktora götürdüm crpsi yükselmişti antibiyotikle şuan kendine geldi