Merhaba bugün doğumun 38. Günü, 15 gün önce sezeryan kanamam tamamen bitmişti 15 gün boyunca sarı akıntı beyaz akıntı tarzında geliyordu. Bugün ise kanamam başladı kasıklarımda ağrıyor muhtemelen adet olduğumu düşünüyorum bu kadar erken olmak normal mi ?