betic ya ben 8 aylık oğluma aldım internette birsürü video gördüm. 6 aylıktan beri kullanıyoruz diye falan ama yok ya. öndeki gidona kafa atıyo cocuk abi nasıl kullanıyo millet bence en az 1 yaş o
minnosbirkiz betic bence minimum 9-10 aylıktan başlıyor o sınır, oturmayı iyice kavramış olması lazım ☺️ bende oğluma aldım eleleden, etrafı korumalı, binince çok mutlu oluyor, 13 aylıkken almıştım, şimdi 16 aylık olacak
organikirmik betic 15 aylık oğluma ben almıyorum çünkü sabit oturup itmemi beklemez ya da kendi sürmez.
duyguozgl1 betic ben de aldım 10 aylık kızım minyon bir bebek tam rahat edemiyor bi pişman oldum gibi iade etsem mi diye belki yazın biraz büyüyünce kullanırım dedim
minnosbirkiz betic sinek Evet 4in 1 olandan aldım, şimdi 16 aylık, o oturuyor ben sürüyorum, ebeveyn kontrollü, ben sürmesemde kendi kendisini itiyor, severek kullanıyoruz
minnosbirkiz nisven bence alınabilir, havalar ısınınca rahatça biner ☺️ ben bebeğim 13 aylıkken almıştım ama kasım doğumlu kış bebeği diye pek üstüne durmadım, o dönemleri yaza denk gelseydi kesin erkenden alırdım
brfnbt nisven benim oğlum da 8 ayşık bn de almayı düşğndüm ama biraz daha bekleyeyim o zaman teşekkür ederim
damlamia 14 aylik. 1 yasindayken aldik( scoot and ride) .ama oturmuyor hemen iniyor , ayakta da ayaklarini 2 dk üstünde tutuyor sonra hop yanlara 🤷🏻♀️kullanamadik bir türlü