brfnbt kayamommy benimki düzensiz ama benim sürekli kanamam var bebeğim yedi aylık ve reglim bittikten 4-5 gün sonra tekrar oluyorum
Minnak_mavis brfnbt merhaba benim de başıma geldi bu ay ilk kez .normalde düzenlidir bu ay reglim bir hafta gecikti ,oldum , temizlendim 5 gün sonra bi daha lekelenme ve regl gibiyim şu an normal mi acaba korkuyorum evhamlıyım biraz da sizden güç alayım
brfnbt Minnak_mavis valla ben 40 ım çıktığından beri öyleyim arada kontrole gidiyorum tabiki en son gittiğimde hormonlu spiral önerdi ama bakalım şuan karar aşamasındayım
brfnbt Minnak_mavis yok çok şükür ultrasonum temiz hormonlarım da normal zaten doğım sonrası doktorum ilk bir yıl düzensiz olur ya da hiç olamayadabilir demişti ama bu kadar düzensiz ikimizde beklemiyorduk 😂 emzirdiğin için vücudun dengeyi kuramamış dedi
fundamtlu kayamommy benimde bi 3-4 gün gecikti henüz olmadım herhangi gebelik şüphesi yok yaklaşık 2aydır birliktelik yok çünkü eşim yok burda yüzüm vs sivilce hep ne zaman olur bilmiyorum