endiseliannem aynı yaşlarda yeğenimde de olmuştu, kendi kendisine düzeldi, abimler hiç üstüne durmadılar bile, hatta ben şey demiştim çocuğa çok mu sesinizi yükseltiyorsunuz veya bişeyden mi korktu diye, çünkü ozaman da kekeleme olayları oluyor çocuklarda