Elif337798 Saçı kıvırcık ama çok karışıyor birbirine giriyor ne kadar yararsa tara kötü sert yanık gibi duruyor şampuan mı değiştirsem dedim büyük kızımın ki çok güzel bu kıvırcık olduğundan olmuyor arkası tüm kalkık duruyor öneriniz varmı
adamom_ Elif337798 benım kızımım sacları da kıvırcık ben dalının badem ozlu sampuanını kullanıyorum bır suredır sacını tarama danda dalın sac spreyı var onu sıkıyorum kremlıyorum bakım yapuyorumm
deleted20517 Elif337798 dalin şampuan kullanıyorsanız kullanmayın bide dalşn tarama spreyleride öyle yapar İnci duymuştum bi videoda banyosundan sonra saçı nemliyken sıkın biraz bekledikten sonra tarayın bende denicem
gmzshn Dalin falan kullanınca öyle yapıyor bide kuru iken taramayın tararsanız da sprey sıkın öyle tarayın
anonimomss Elif337798 kıvırcık saç taradıkça kabarır karışır geniş dişli taraklar var kıvırcık saç tarağı diye geçiyor onu deneyebilirsin