sedef_koray çoğunlukla bez dolu dolu alıyorum.. benimki de ara ara meme reddi yapıyor.. ilk zamanlar çok üzüldüm hep ısrar ettim, ben ettikçe o daha çok almadı. Bu kez ısrar etmiyorum ama sık teklif ediyorum, az emip bırakıyor.. bizim de yarın 3 aylık kontrolümüz var.. bakalım doktoru ne diyecek