Hanımlar 5 aylık bir bebeğim var ek gıdaya başlamayı düşünüyorum öyle tavsiye ediyorlar ama yaklaşık 1 aydır falan kabızlıgı var neyaptıysam geçmedi doktor fitil verdi Ama devamlı kullanabileceğim birşey değil yani ek gıdaya başlamalı mıyım yoksa kabızlık sorununu mu çözmeme lazım kabızlıga iyi gelen şeyler versem faydası olur mu sizce