nilazra123 Günden bildiriyorum iştahım kesildi ara ara canım istiyor tatlı ama çok yiyemiyorum fakat kendimi de tutuyorum üçüncü dozumdayım 5 kilo verdim protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum aslında spor yapsam belki daha hızlı gidecek ama canım istemiyor ve vakit bulamıyorum
Tuchee mmtymn ben başladım düşük doz olduğundan sanırsam daha çok etki olmadı ikinci dozda olur diye düşünüyorum
alikaspain mmtymn bende sağlıkçıyım benim de nodülüm var diye kullanamıyorum tiroid kanserine dönüştürme riski var bu riski alıyorsan kullanabilirsin ben o yüzden kullanmıyorum
Belizdeniz alikaspain benim modülüm var ama kanser değil iğneyi 2 hafta kullandım o kadar korkuyorum ki şimdi bi şey olmuştur diye aklın çıkıyo zaten panik atağım var endokrindsn randevu bekliyorum
mmtymn Belizdeniz nodülü endokrine gittiğimde öğrendim küçükte değil kanda tiroid normal çıkmış acaba onun içinmi yazdı bende huzursuz oldum