Tuchee merhabalar ben de çok düşündüm fakat önce endokrinoloji doktorunuzun onaylaması gerekir gerekli tahliller verildikten sonra şu anki dönemde herkes peynir ekmek gibi el altından alıp kullanıyor fakat yan etkileri oldukça fazla dikkatli olmanızda fayda var eğer doktorunuz verdiyse kullanıp yararını gören hastalarla karşılaştım.