Merhaba kızım 14 ayın içerisinde son 1 haftadır herşeye itiraz içinde sürekli istemediği birşey olduğunda ağlıyor ve sinirli bağırıyor fakat yine de taviz vermiyorum istediği şeyleri ağlayarak yaptırmaya alışmaması için sakinleştirip kucağıma alıyorum fakat yine son bir haftadır beni istemiyor ittiriyor düştüğünde bir yere acıdığında ya da bir şey olduğunda bana gelmiyor eğer ortam içinde babaanne ve anneanne varsa onlara gidip sarılıyor bütün herkesin ismini biliyor fakat bir tek anne demiyor annen nerede diye sorulduğunda dönüp bana bakmıyor bile onu kıracak veya incitecek Küstürecek hiçbir şey yapmadığıma eminim fakat beni istemiyor sadece bakım vermiyorum bol vakit geçirip oyunlar oynuyorum dışarı çıkarıyorum sürekli oynadığımızda gülüyoruz sanki bir anne olarak henüz beni kabullenmediğini hissediyorum bu durumu yaşayan oldu mu