Hanımlar oğlum 4 buçuk yaşında 5 aylıkta bebeğim var . Oğlum sürekli altına yapıyor ne yaptıysam devam ediyor . Güzellikle söylüyorum olmuyor kızıyorum olmuyor ne yapacağımı bilemiyorum. Eşim beni suçluyor sen eğitimini veremedin bu çocuk çok sorumsuz diyor. Önceden kendi gidip hemen yapardı asla altına kaçırmazdı ama bebeğim aşırı huysuz bi bebek onunla uğraşırken oğlumu sık sık WC ye götüremiyorum oda gitmeyip altına yapıyor . İki kerede büyük abdestini altına yaptı . Ne yapmalıyım ?