Arkadaşlar ben doğum yaptığım yerde kızıma Aptamil pronutra vermişlerdi bizde onunla devam ettik parti numarasına falan da baktım toplatılan arasında değil bizzat doktorumuza da sordum sormak istediğim şu bebeğime yarıyor mu yaramıyor mu bilemiyorum kızım 2 aylık bizde hep gaz sıkıntısı vardı o yüzden gaz yapıyor mu bilemiyorum bir de bu mama da kakasını daha rahat çıkarıyor bu da acaba ishal mi diye düşündürüyor araştırdığımda da bu bebeklerde cıvık pütürlü olması normal kilosu da çok şükür iyi ama devam mı etmeliyim ne yapmalıyım başka mama alırsam yarar mı hele ki kabız olursa büyük sıkıntı bizim ki her gün kaka yapmak istiyor yapamazsa ortalığı inletiyor ne yapmalıyım