biyb yanağının içine koyun çiğneme refleksini geliştirmek için. Bütün koymayın önüne koyacaksanız da ama önce siz verin daha hiç yemediyse çiğnemesi kuvvetli değildir o refleksi geliştirmek lazım. Benim oğlum 1 yaşında anca öğrendi bu arada bi şeyleri ısırarak yemeyi, her şeyi komple ağzına tıkıyordu