beniyiyimanne gecekusu_- şeffaf kaplama var arkasında. Kamerada zirkon lens var mümkün değil bir şey olmaz😂
gecekusu_- seros3535 haklısınız işte mantıklı karar vermek için buraya danıştım teşekkür ederim yorumunuz için 😇
ElisaMom_ gecekusu_- bir kaç videoya denk geldim 17 lerin çoğunda anakartları kendi kendine bozuluyor ve hassas bi telefonmuş siz bilirsiniz kullanan arkadaşlar aydınlatır sizi
gecekusu_- gmzshn haklısınız aslında bozulana kadar yeni almamak en iyisi 😇 teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻😇
gecekusu_- cokbilmismom kamerasına herkes çok iyi diyor ama hassas olması ne yalan söyleyeyim korkutmadı değil 😀 inşallah en güzelleri sizin olur 🥰 teşekkür ederim yorumunuz için 😇
Asyaveannesi04 gecekusu_- aynı diyebilirim eşim bana da 17promax almak istedi ama gerek yok dedim o kadar fark yok 18-19 promax çıktığında belki
Retzja 16 Pro Max kullanıyorum, 17 Pro Max kullanan arkadaşım hiç bir fark olmadığını söylüyor. Manası yok yani.
Esoskirec gecekusu_- ikisini de kullandım güncel 17 pro max kullanıyorum ama niyeyse çok sevemedim. Bence kullandığınız telefon gayet iyi ve yeterli
kabakcekirdegi gecekusu_- Telefonun özelliklerine ön ve arka kamera mp değerine bakıp anlayabilirsiniz aslında 😀
kabakcekirdegi gecekusu_- Herkese ne bakıyorsunuz bencelerle ilgilenmeyin veri daha iyi diyorsa daha iyidir