ciceksincicek aybeny o kadar haklısınız ki bence bu forumda da var öyleleri kadın diyor bebeğim şu kadar içiyor aaa ayıns göre çok az vs e demek öyle doyuyor bebek kilosu iyiyse ne var bunda
mine46 Bugün sağım yaptım 60cc anca doldu normalmi bebek bugün 2 aylık oldu ilkez sağım yaptım denebilir
mine46 ciceksincicek hayır kilo alımı iyi aslında birde emzirdiketen 1saat sonra sağım yaptım normalmi
kazedook ciceksincicek evet 6. Aydan 7. Aya geçerken kilo verdi hipp kullanırdım. Mamayı değiştirdim bugün tarttırdım 29 günde 400 gram almıs
kazedook ciceksincicek muhtemelen hasta da oldu ama birkaç gün iştahsızdı gerisinde mama ve memeyle beslendi. Memede cok durmadı diye mama ağırlıklıydı
naxcan 1zeyna ay benimkide öyle aynı bahsettiğimiz gibi 27 günlük dün hatta 60 verdik yiyemedi 30 daha verdik siz hangi mamayı kullanıyordunuz
metekaanmomm ciceksincicek iştahla alakası yok bence anne sütü yetmediği için çok içiyor olabilirler ben anne sütüyle devam ettim şuanda normal yemek yiyor 15 aylık olduğu için mamayı sadece uyku zamanı veriyorum o da 120 bile nadir biter
meliketekinn kaderrylcn bir yaş nda gece yatarken 120 cc içiyor genellikle bitirmiyor da ama emiyor da
zamansumisali_ kaderrylcn benim bebiş 2 ay 3 günlük sadece mama ile besleniyor 120 cc içiyor doymasa 30 cc daha yapıyorum