drykrbn Bebeğim bu atak bitti biteli ağlamayı unuttu resmen 😅 gece gündüz bağırıyor ya keyfide yerinde aslında böyle boğazını yırtarcasına normal mi sesini keşfetti de onu mu deniyo gecenin 2 sinde komşu şikayete geldi susturun diye 😅😅
drykrbn organikirmik yok ya malesef adam işe gidiyomuş erken uyuyamamış bi türlü 😅😅 ben de güldüm dedim biz susturamıyoruz veriyim bide siz deneyin dldlflfl