kedili1anne sizin bebeginiz icin demiyorum ama ben kendi bebegime 4. Aydan itibaren saglik ocaginin verdigi demir ve d vit damlalarini veriyordum. 1 ay verdim sonra baktim iceriginde kanserojen toksik madde var. Hemen kestim. Eczaneden alacaktim almadim cunku ek gidaya gectik 6. Ayda. Duzenli yumurtaydi etti diger besinlerdi tuketirse eksiklik olmaz diye dusundum. Hic de kullanmadim bisey. 9. Ayda kan degerleri gayet guzel cikti. Allaha sukur kabizlik da yasamadik hic. Sadece en basta ek gidaya baslarken yasadik onu da gectik