Merhaba hanımlar henüz bebeğim 17 günlük. Manuel ana kucağı almak istiyorum 1. Ayından sonra kullanmak için. Ama çok fazla marka var. Malum markaya o kadar para vermek istemiyorum açıkçası. Onun dışında kullanıp memnun kaldığınız marka var mı önerebileceğiniz ? ❤️🥰