defnes32
Yaklaşık 1 haftadır bizde öyleyiz 14 aylık .
Dudak aralığından ne sıkıştırırsam .
Ama bizde bu durum pürelere ve çorbaya karşı oldu .
Ev yemeklerine yumurtasına yoğurda karşı böyle değil .
Ben de sıkıldı artık keyif alamıyor diye düşünüyorum .
Tek zorlayan uykudan bi iki saat önce püre yapıyordum zaten tok tuttuğu için uzun uyuyordu .
Onu yemeyip muz yedi kaç kere uyandı gece . Ben de dün ayrım kaseyi tam 1 saatte kıstım Kıntım yedirdim de rahat uyudu .
Mama alsa dert etmem ama emiyor oda yeterli gelmiyor haliyle