Hanımlar merhaba öncelikle ; 9 ay 10 günlük bir oğlum var :)
Çoook hareketli bir bebek emekleme , koltuklardan tutunup kalkma gibi becerileri çok iyi.
Beni gördüğünde kucağıma gelmek istemesi , ayrılık kaygısı hepsi var.
Ama hala baybay , alkış, gel gel gibi becerileri yok. Bunun için henüz erken mi çevremizdeki bazı bebeklerin bunları yapabildiğini görünce biraz endişelendim açıkçası.
Babıldaması var.
Gün içinde babababa mamama gibi ve daha bir sürü anlamsız sesi var.
Sizin bebekleriniz ne durumda acaba ☺️