vy_ erken doğdu o yüzden fıtık var dediler bazen şişiyor ağlarken ıkınırken bu normal mi fıtıktan dolayı mı oluyor ? gaz için masaj yaparken de ses geliyor normal mi ya bu
organikirmik vy_ evet gazlı olunca şişer demişti doktor da bize fıtık sebebiyle. 4-5 aylıkken geçti sanırım
cicianne79 vy_ evet normal normal kız gelip dövcem seni artık kendine gel bebişin iyi kafaya takıp durma bir şeyi :)) Ağlarken ıkınırken şişsr iner içinde hava var gibi ses gelir normal. Oradaki kas yırtıldığı için ordan dışarı çıkıyor fıtık bu kilo aldıkça geliştikçe o kas düzelecek geçecek normal NOR-MAL bacım bizde de var
sweetbabyyy vy_ o kadar gazlı bir bebekti ki epey fırlamıştı doktorumuz geçecek dedi. 5 aylık olacağız gaz devam ediyor ama geçti karın kaslarını sıkamadığı için oluyormuş
sweetbabyyy vy_ vy_ bu arada 30 haftalık doğdu bebeğim bahsettiğiniz sorunlar bizde de var. Kalp delik değil ama kapanmayan odacık var denildi. Yumurtalarda su kisti vardı geçti bile. büyük bir sorun değil diyor tüm doktorlar hep takipteyiz sadece
sweetbabyyy vy_ kronolojik 5 aylık olduk nerdeyse. Çok şükür bir sorunumuz yok yakın takipliyiz sadece.
catperson vy_ benim kızımda vardı, ağladığı zamanlarda şişiyor dışa doğru iyice. Gaz masajı yaparken de lıklık bir ses geliyor oraya bastırınca. Bunlar normal, zamanla geçiyor. Doktor zaten her kontrolde göbeğini de kontrol ediyor.