kagansmomy halinden memnunsa olur, boyutu değişmiyor sonuçta sadece akış farklı.
Ne zamandır artırmaya çalışıyorsunuz? Süre uzarsa süt çok yavaş geldiği için kilo alımı negatif etkilenebilir. Daha fazla içebilecekken az içebilir. Ama dediğiniz gibi akış hızlanınca memeyi hiç istemeyebiliyor bazı bebekler.