Ara sıra “Neden acaba?” diye aklıma gelen Bi durumdur bu,
Ben başlıyorum öyleyse;
Yeni doğum yaptığım gün yanımda annem ve eşim kalmıştı, hayal meyal hatırlıyorum kızım çok nadir ağlamıştı ve ben memeye tutup 3 dk sonra çekiyordum yatırıyordum.
O da da sıcaktı, ve bebeği iyice sardık sarmaladık, ne gelen hemşireler ne annem demedi ki “çocuğun şekeri düşer, oda sıcak o kadar sarma, uyanmaz, acıktığını bilmez..”
Ben ne bileyim, ‘aa ne güzel uyuyor’ dedim hep. Sonra kızımı uyandıramadık o sabah, üstünü açıyoruz yok, dürtüyoruz yok. Zorla kalktı Kan şekeri düşmüş. Sütüm gelmiyor, kimse demiyor ki mama verin.
Eşim gidip mama aldı, bebek tutmadı, Meğer biberondan dolayıymış. Derken kızım uzamış sarılık oldu tam 3 ay🙄
Ara sıra düşünürüm niye kimse bana bişey söylemedi anlatmadı. Tamam ben araştırdım ama sıcaktan kalkmama olayını bilmezdim mesela, Kv söylemişti bana.
Bide kundağı da yapmayı bilmiyordum annem de hiç öğretmedi, ben denerdim açılırdı, kızımda elinden kolundan korkardı annem de hep ‘bişey olmaz’ modundaydı. Sonra Kv geldi kundak yaptı,çocuk taş gibi uyumuştu 🫢
Sizlerde var mı böyle olaylar? 😌
Ha bu arada, o kadar şeyi araştırmama rağmen bilmiyormuşum ki yaşaya yaşaya öğrendim ve annemden daha tecrübeli oldum😂