annelik54 balık kesinlikle, 20 saat yolculuk bile yapmışım bebekken çıtım çıkmamış yoldakiler bile şaşırırmış okul hayatımda çok başarılıydı ancak hep sessiz uysal ve çok uyumlu bir kişilikteydim tek kötü yani çok kırılgan olmak naif olmak ama annem benim cocuklugumdan bebekligimden aşırı memnun yok gibiymisşm balık burcu da malum özellikler genelde öyle sakinlik ön planda