prp2727 Kızlar bebeğim 9 da uyurdu 12 de rüya öğünü yapardım uyanmazdı 8 kadar şuan rüya öğünü içmiyor ağlıyor bu sefer 6 gibi uyanıyor acıktı diye uykusunu açıyor erken uyanıyoruz ne yapmalıyım gece 9 da mama vermeyip 12 de içer mi acaba ac diye
Suskunyolcu @prp2727 rüya öğününü bırakmak istiyor olabilir bazı bebekler erken bırakıyor benim bebeğimde erken bıraktı. Sabahta belki zamanla yarım saat bir saat uzar
sinemisxs O aylarda oğlum içmek ıstemıyordu geceleri bıraktık. 7 de güne başlıyordu,bazende 5 de uyanıyordu mama verıp 2 saat daha uyuyordu