Kızlar merhaba 13 aylık olduk ama ilk baştan beri iştahsız bir bebekti kan değerleri gayet normal bu arada, zamanla düzelir dedim ama düzelmedi 13 aylık oldu hala 3 4 saatte 1 mama içiyo , ek gıda teklif etsemse 2 3 kaşık ancak yiyor, mamayı azalt dediler azalttım ama 5 6 saat aç kaldı yine yrmedi , cok bunaldım bu konuda özellikle mama ile besleyenler mama öğünleriniz nasıl? Günde kaç öğün kaç saate bşr yiyor bebekleriniz ?Ne yapabilirim bu konuda?