ilkannelik1 Merhaba kızlar biliyorum birçoğunuza çok saçma gelecek ama elimde değil çok evhamlıyım. Ve tecrübesizim. Bebeğim 8 günlük dün öğleden beri huysuzdu sonra akşam iyice huysuzlaaştı pek uyumadı gece ikiye kadar huysuzlandı memeye alınca sakinleşti bırakınca devam etti. Ne sorunu var anlayamadım. Arada sıkıyordu kendini gazından şüphelendim ama bu günlerde bebeklerde gaz sancıları başlıyor mu onu da bilmiyorum. Normal mi böyle şeyler? Yani bebeğim çok huysuzlandığında uyumadığında ne zaman korkmalıyım? Gece az daha hastaneye götürecektim ağladığı için 🥺 sürekli acaba bakamıyor muyum diye düşünüyorum bir yerine bir şey mi oldu diye düşünüyorum. Dün göbek bağı da düştü acaba ondan mı dedim ama bilmiyorum
ay_adengunes ilkannelik1 gaz sancısı vardır ayaklarını sıcak tut bir de her emmeden sonra gazını çıkar öyle yatır mutlaka ❤️ bebek çok uykusuz kalınca da yorgunluktan uyumuyor. Bu dönemde meme gaz uyku olmalı döngüsü
humanur09 ilkannelik1 korkma canm bebek dediğin ağlar ama anormal ağlamalar da ya açlıkdan ya gazdan yada sıcakdan ağlar. Birde şöyle bişey geldi başıma bebeğim doğduğunda normaşdı ertesi gün kıyamet kopardı ağlaya ağlaya sahabı hemen Dr götürdüm bişeyi yok dedi eve geldik ama yine devam etti ağlama krizleri şöyle düşün 3 gün boyunca sadece 15 dk uyumuşumdur zombi gibi oldum en son bezini açınca gördüm ki afedersin) yumurtalığın beze geldiği yerde kana benzer bişey vardı eşime gösterdim oda doğumdan sonra normal dir belki dedi ama ben tatmin olmadım takip ettim 2. 3. Derken eczaneye gönderdim pudra aldırdım ve pişik kremi meğer bebe pişik olmuş aslında pişik olması da mümkün değil di ama meğer yeni doğan erkek bebekeklerde idrarin içerisindeki ürak kristalleri oraları yakıyormuş o kan gibi olan şeyde oymuş Dr bile anlamamış di ben nasıl anlayacaktım ki :( demem o ki ekstrem ağlamaları muhakkak sebebi vardır bizde böyle bişey yaşadık anlatmak istedim ve son söz sen çok güzel bakıyorsun bebeğine yoksa dert edip yazar mıydın buraya çok da güzel bir annesin sağlıklı huzurlu büyütün inşallah bebeğinizi canm bnm🌺
mevos25 ilkannelik1 Allah yardımcınız olsun benim bebeğim de öyleydi hayret ederdim uyumamasına emzirdikten sonra dik tutardım gazını çıkartırdım ki zorlanmadan kendi çıkartırdı ama kucaksız uyumazdı ben hep kucağımda uyuttum o dönem hiç beşiğe koyamadım
ilkannelik1 ay_adengunes Teşekkür ederim çoraplarını emzirirken uyandırmak için çıkarıyorum ona dikkat edeyim. Benim sütüm çok az mama da veriyorum sürekli ama dün ilk defa daha yoğun süt içti. Acaba o da etkilemiş olabilir mi
ay_adengunes ilkannelik1 kullandığın mama da gaz yapar canım. Sen emzirmeye bak, bebek ne kadar emerse sütün o kadar çoğalır. Arz talep meselesi yani. Suyu bol iç, güzelce yemeğini ye, fırsat buldukça uyu bak sütün ne kadar artıyor
ilkannelik1 humanur09 çok teşekkür ederim detaylı açıklamanız ve güzel sözleriniz için ♥️🌹bende sürekli pişik önleyici krem kullanıyorum ama yumurtalıkları gerçekten çok hassas ve onları temizlemek de daha zor. Rabbim bebislerimizi korusun sağolun tekrardan 😍
3kedili2bebekli ilkannelik1 muhtemel gaz sancıları başladı memede sakinlesmesi de o yüzden sadece memede sakinlesmeyi biliyor çünkü endişe etmeyin beslenme sonrası üstten gazını çıkarın sürekli alttan gaz cikarmasi için masaj yapın youtubede ikisinin de videosu var
mevos25 ilkannelik1 iki buçuk aylıkken rahatlamıştım kucapa alışma durumu da olmadı bazı bebekler yeni doğduklarında kendi kendilerini sakinleştiremedikleri için annede kucakta sakinleşebiliyorlar yorucu ama inanın çok hızlı geçiyor 🫠yine de ağlıyorsa doktora götürün
ilkannelik1 mevos25 Benimkide kucağa alıştı galiba ama kıyamıyorum daha çok küçük güvende hissetsin istiyorum. Evet pazartesi kontrolümğz var zaten görüşecem doktorla teşekkür ederim ♥️
mevos25 ilkannelik1 kesinlikle sakinleşmesi için uyuması için kendini güvende hissetmesi lazım ve sizin de sakin kalmanız lazım, ben neredeyse hep tek başıma baktım biri gelince çok sakinleşiyordum kızım da bi bakmışım uyumuş oluyordu mümkün olduğunca stres yapmayın ilerleyen dönemlerde gaz olur on gün sonra başlar muhtemelen emzirdikten sonra mutlaka gazını alın bazen zor çıkabiliyor 😅 kolaylıklar diliyorum
ilkannelik1 mevos25 Teşekkür ederim çok doğru söylemişsiniz ♥️♥️ Gazı şimdiden başlıyor gibi hissediyorum umarım çok gazlı olmaz sağolun tekrardan