Bebegim aktif emmiyor. Yaklaşık iki haftadır uykudan uyanırken 3-7 dakika arası emmeye başladı ama ne kadar sut alabiliyor, emmeyi beceriyor mu emin değilim. Sürekli cuk cuk hava sesi geliyor. Aslinda yutkunuyor ama hava da çok fazla yuttuğunu düşünüyorum. Gelelim soruma. Ben emmeye başladıktan sonra beslenme düzenini uykuya göre ayarladım. Bu da yaklaşık 2-2.5 saat yapıyor. Uyanınca hemen emdigi kadar emziriyorum. Arkasından 90 cc kadar sagılmış anne sütü ve mama veriyorum. Aralıkları çok mu sık oluyor emin değilim. Bazen beklediğimde daha yalanmaya bile başlamamış oluyor. Gece 5-6 saatte bazen 40 iciyor bazen 90. Emzirmeyi gercekten cok istiyorum ama bu durum beni strese sokuyor geceleri uykum kaçıyor emzirecegim diye zarar mi veriyorum diye. Bazende sutun bir kısmını iciyor kalanını uyumadan önce yalanıyor tekrar veriyorum iciyor. Cok parça parça oluyor. Sizce hata mi ediyorum ne yapmalıyım. Uyanıkken hep tok oldugu icin tummy time yapacak zamani bile zor ayarlıyorum. Sizin bebekleriniz kaç saatte nasil besleniyor. Beslenmeyi bebegin sinyallerini mi yoksa saate göre mi ayarlıyorsunuz.