Kızlar bebeğim emeklemiyor. Biliyorum emekleme bir gelişim basamağı değil. Sürekli ayağa kalkmak istiyor koltuklardan tutunup yürüyor ama kendi kendine hareket edemediği için herseyi ağlayarak yaptırıyor sürekli bir ağlama durumu hakim. Sizin bebişler ne durumda? Emeklemesi için ne yapabilirim 🥹