pudu evet bana da ilk gittiğim doktor grip de olsa ilaç veremeyiz demişti, bir de zaditen kullandırdı boş yere iyice ilerlemişti. Siz takip edin ben günde 3 kere neredeyse serum ile temizlik yapıyordum, bir de nebülizatöre serum fizyolojik sıkıp onun buharını bebeğim uyurken elimle tutup veriyordum maskesiz şekilde. Burun fısfısı olarak da brofine vermişti doktor bunu normal zamanda da kullanabilirsiniz burun temizliği için demişti bağımlılık yapan spreylerden değil o da aklınızda olsun bir daha doktora giderseniz sorarsınız size de uygun mu diye iyi geliyor