hghg maalesef’ki hiçbir şekilde geçmiyor. Vücut bildiğin bıçak kesiği şeklinde yarılıyor,deri genişliyor. İlk gebeliğimde göbeğim felaket derecede çatladı. Şu an ikinci hamilelik ve çatlaklar göbek deliğimin üzerine kadar çıktı. Doğumdan altı ay sonra gidip hepsini yakacam. Güzellik merkezleri yapıyor. Her seans arasında 3 4 ay var,3 seans şeklinde bitiyor diye biliyorum. Ama seans başı ücret bi tık fazla oluyor. Geçen sene görüşmüştüm seans başına 7 bin demişti gittiğim yer sarkan göbek ve çatlaklar baya toparlanıyor. Onun haricinde krem falan hep hikaye geçirmez en iyisi microblading.