beyza789 calpol ne işe yarayacakmış, doktor sizi yanlış yönlendirmiş olabilir burnu kapalı olduğu için meme alıp beslenmiyor. Serum fizyolojik ile burnunu açın ve evde nebulizatör varsa içine koyun. Bizim doktorumuz nezle olduğunda balgamı geçsin diye ventolin vermişti onu da nebul yapıp veriyordum o şekilde öksürüp atarak iyileşti ciğere inmeden, calpol parasetemol olduğu için bu tarz şeylerde bir etkisi yok boşuna çocuğa vermeyin bence. Başka doktora ishal durumunu da söyleyip götürmeniz daha doğru olur bence. Burnunu açtıktan sonra anne sütü ile besleme yapın muhakkak. Geçmiş olsun